تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761784
شناسه : 3761784
تاریخ :
اهدای یک دستگاه آزمایشگاه سیار به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اقتصاد ایران: بیرجند- رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ازاهدای یک دستگاه آزمایشگاه سیار از سوی کمیساری عالی پناهندگان به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از معاونت بهداشتی دانشگاه از کمیساری عالی سازمان ملل متحد انجام داده شد، دستگاه‌ها و تجهیزات خوبی به استان اختصاص یافت تا بتوانیم خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه هفت دستگاه بنز اسپرینتر آزمایشگاه سیار وارد کشور شده است که یکی از این دستگاه‌ها به استان خراسان جنوبی تحویل شده است، ادامه داد: همچنین یک دستگاه آمبولانس در ماهیرود، تجهیزاتی مانند ونتیلاتور و… نیز به دانشگاه اهدا شده است.

موسوی میرزایی ادامه داد: ارزش تقریبی این اقلام حدود ۷۰ میلیارد تومان بوده است که بی شک باعث گسترش بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی به گروه‌های هدف خواهد شد.

وی یادآور شد: هدف ما از همه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها این است که بتوانیم با امکانات بهتر و بیشتری به جامعه هدف و بیماران خدمت ارائه کرده و در راستای بهبود وضع سلامت مردم عزیز و شریف خراسان جنوبی تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد همزمان با هفته دولت، کلنگ دو واحد پانسیون پزشکان در بیمارستان امام علی علیه (ع) سرایان با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.