تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761772
شناسه : 3761772
تاریخ :
به فینال رسید: رقابت نفس‌گیر سومین دوره بزرگترین تورنمنت کالاف دیوتی موبایل ایران اقتصاد ایران: رقابت‌های ویژه بازیکنان کالاف دیوتی موبایل با عنوان «بازار لجندزلیگ ۳» به لحظات نفس‌گیر پایانی نزدیک می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رقابت‌های ویژه بازیکنان کالاف دیوتی موبایل با عنوان «بازار لجندزلیگ ۳» توسط بازار در جریان است. این رقابت‌ها که ۲۰ مرداد ماه شروع شده و با استقبال بی‌نظیری مواجه بوده، حالا به لحظات نفس‌گیر پایانی نزدیک می‌شود. فینال این تورنمنت، در روز ۷ شهریور ماه برگزار شده و بالاخره سه تیم برنده مشخص می‌شوند تا برنده جوایزی چون پلی استیشن ۵، تبلت و هدفون گیمینگ باشند.

پخش زنده فینال این بازی‌ها، در روز 7 شهریور برگزار می‌شود و علاقمندان به کالاف دیوتی می‌توانند پخش زنده آن را از طریق کانال یوتیوب بازار استریت به آدرس www.youtube.com/@BazaarStreetGame تماشا کنند.

خبر خوب برای علاقمندانی که موفق به شرکت در مسابقات نشده یا از فینال بازمانده‌اند اینکه در طول پخش زنده فینال، به بینندگان جوایز متعددی چون تبلت گیمینگ و هندزفری بلوتوثی اهدا می‌شود. البته حضور مهمانان محبوب حوزه کالاف دیوتی در این برنامه نیز خالی از لطف نیست.