تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3761758
شناسه : 3761758
تاریخ :
تخصیص ۲۰۰۰ لیتر سوخت تنخواه برای اتوبوس‌ها در ایام اربعین اقتصاد ایران: مقام مسئول سازمان راهداری از جابجایی ۶۵۵ هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان اتوبوس خبر داد و گفت: برای اتوبوس‌های فعال ۲۰۰۰ لیتر سوخت تنخواه اختصاص یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین متولی حبیبی اظهار کرد: تخصیص 2000 لیتر گازوئیل به‌صورت تنخواه برای ناوگان اتوبوسی فعال کشور، پیمایش ناوگان بار و مسافر برای تخصیص سوخت در ایام اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده در اربعین امسال بوده است.

وی با اشاره به مدیریت کارت هوشمند ناوگان و رانندگان و کاربران برای نظارت و پیگیری بهتر امور مرتبط با ناوگان و رانندگان افزود: امکان برقراری فعالیت رانندگان بازنشسته که توانایی فعالیت در بخش حمل و نقل را داشتند، صدور کد یکتای هوشمند برای ناوگان و رانندگان فاقد کارت هوشمند شامل ناوگان و راننده خارجی، ناوگان و راننده ناوگان درون‌شهری، ناوگان کمکی سازمان‌ها و ... فراهم کردن امکان نظارت در این سازمان و کنترل مطلوب‌تر حمل و نقل با ایجاد کاربران خاص اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی ارائه خدمات سامانه یکپارچه صورت وضعیت مسافری در سطح کشور به شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های نرم افزاری، ادارات کل راهداری وحمل و نقل جاده ای سراسر کشور و ستاد مرکزی را دیگر اقدام فناورانه این سازمان برشمرد و اضافه کرد: جابه جایی 655 هزار و 312 مسافر توسط 28 هزار و 471 دستگاه اتوبوس، 18 هزار و 362 مسافر توسط  1104 مینی‌بوس، 3615 مسافر توسط 1087 سواری در بازه زمانی 16 تیر تا 5 شهریور را به دنبال داشته است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری بیان کرد: ارسال پیامک اطلاع رسانی به مالکان ناوگان و رانندگان اتوبوسی برای حضور مؤثرتر و خدمات رسانی بهتر به زائران، راه اندازی سامانه نوبت دهی ناوگان اتوبوسی در پایانه مرزی برکت به جهت بهبود نظم خدمت رسانی به زائرین نیز در ایام یاد شده انجام شده است.

حبیبی از ارائه خدمات زیرساخت شبکه در پایانه‌های مرزی اربعین، سایرنقاط و مراکز ارتباطی کشور، تأمین پایدار ارتباط از راه دور و راه‌اندازی سامانه نوبت دهی ناوگان اتوبوسی در پایانه مرزی برکت برای بهبود نظم خدمت رسانی به زائران خبر داد.

انتهای پیام/