تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3761741
شناسه : 3761741
تاریخ :
گل‌محمدی، تکلیف گاریدو و پرسپولیس را روشن می‌کند اقتصاد ایران: با منتفی شدن انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس، خوان گاریدو سریعا دست به کار شده و با حضور در ساختمان این باشگاه خواستار جذب مهاجم خارجی شد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: با منتفی شدن انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس، خوان گاریدو سریعا دست به کار شده و با حضور در ساختمان این باشگاه خواستار جذب مهاجم خارجی شد. او در واقع گزینه جدیدی را به درویش معرفی کرده و خواستار جذب او شد.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی جذب مهاجم را خیلی ضروری نمی‌داند. از این جهت که درویش اعتقاد دارد تیمش بازیکنانی را دارد که هنوز کادرفنی از پتانسیل آنها بهره نبرده است. گویا بازیکن مدنظر آنها بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهد داشت. در شرایط فعلی اکثر لیگ‌های معتبر اروپایی آغاز شده و سخت می‌شود بازیکنی خوب پیدا کرد، مگر اینکه بازیکنی تحت قرارداد باشگاهی باشد و مشکلی برای دریافت رضایتنامه نداشته باشد. 

پرسپولیس اگرچه در بازی با تراکتور نتیجه بدی کسب نکرد و با وجود 10نفره شدن توانست روی یک ضربه کرنر به گل تساوی برسد اما در کل عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت. مساله‌ای که پیشکسوتان مشاور درویش هم به آن تاکید داشته و انتقاداتی را نیز متوجه این تیم کرده‌اند. در سوی دیگر برخی از بازیکنان هم ایرادات تاکتیکی زیادی را متوجه تیم‌شان کرده و آن را به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده‌اند. در همین راستا رضا درویش در نظر دارد برای جذب مهاجم خارجی گران‌قیمت که مدنظر گاریدو است چندان عجله نکند. در واقع مسئولان این باشگاه می‌خواهند عملکرد تیم‌شان در بازی با فولاد، تیمی که سرمربیگری آن برعهده یحیی گل‌محمدی است و نتیجه‌ای که کسب می‌کنند را با دقت ارزیابی کرده و بعد تصمیم بگیرند. در کل می‌توان گفت که گاریدو هنوز از نظر فنی نتوانسته اعتماد شاگردان‌ و مدیریت باشگاه پرسپولیس را به دست بیاورد و اگر در بازی با فولاد هم سرخپوشان پیشرفتی در کارشان دیده نشود آن وقت شرایط برای ادامه کار گاریدو در پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از قبل خواهد شد.

اما به هر جهت پرسپولیس تا یک هفته مانده به شروع لیگ نخبگان فرصت دارد لیست آسیایی خود را تکمیل کند. در این میان حتی با‌خبر شدیم که یکی دو مهاجم خوب هم به خود مسئولان باشگاه معرفی شده که احتمال جذب آنها هم هست. با شرایط موجود باید دید زور گاریدو به باشگاه می‌رسد که در همین روزها بازیکن مدنظرش را جذب کنند یا اینکه درویش به مانند فصل پیش قصد دارد روز آخر مهاجم خارجی به لیست آسیایی تیمش اضافه کند.

 

پ