تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761730
شناسه : 3761730
تاریخ :
احداث ۲ مدرسه در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اقتصاد ایران: سنندج-فرماندار سنندج از احداث ۲ مدرسه در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: این مدارس در هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری صبح سه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت و شهید رئیسی، اظهار کرد: نایسر به عنوان یکی از نواحی منفصل شهری با کمبود زیرساخت‌های آموزشی مواجه است و در این راستا اقداماتی برای حل این مشکل انجام شد.

وی افزود: به منظور احداث ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در نایسر مشکل چهار هزار متر مربع زمین وقفی برطرف شد و کلنگ این مدارس در هفته دفاع مقدس بر زمین زده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار احداث یکی از این مدارس تأمین شده و روند ساخت مدرسه بزودی آغاز می‌شود.

فرماندار سنندج با بیان اینکه نایسر تا چهار سال گذشته وضعیت مطلوبی نداشت، افزود: در این دوره از شهرداری و شورای شهر کارهای خوبی انجام شده که حجم بهسازی و آسفالت معابر در این ناحیه قابل توجه است.

عسکری از اقدامات شورا و شهرداری سنندج در حوزه‌های مختلف توسعه و عمران شهر تقدیر کرد و بیان داشت: گرچه با ایده‌آل‌ها فاصله داریم اما وضعیت امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت و مطلوب‌تر است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرای محله، ساخت سینما، زمین ورزشی، کتابخانه و پارک در نایسر اعلام کرد: از اقدامات یاد شده به توسعه نایسر کمک کرده است.

وی در ادامه به برخی مشکلات شهر سنندج پرداخت و اضافه کرد: ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌های میوه‌فروش، کمبود پارکینگ و سگ‌های بلاصاحب از معضلات اساسی شهر سنندج است که باید چاره‌ای برای رفع آنها اندیشیده شود.