تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761700
شناسه : 3761700
تاریخ :
حفظ قهرمانی سخت است/ امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی رخ بدهد اقتصاد ایران: دروازه بان تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: حفظ عنوان قهرمانی همیشه سخت است اما باید تلاشمان را بکنیم تا این افتخار بار دیگر به تیم نفت آبادان برسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

زهرا لطف آبادی گلر تیم پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تمدید قراردادش با این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: سال گذشته با تیم نفت موفق شدیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. امسال هم شاکله تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و فصل گذشته و برخی هم بازیکن‌های جوان و جدید است. امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب مجدد در مسیر قهرمانی قدم برداریم.

وی افزود: رقابت‌های لیگ از اواسط شهریور آغاز خواهد شد اما قبل از آن من در اردوی تیم ملی خواهم بود که به زودی آغاز می‌شود و تا نهم شهریور باید در اردوهای تیم ملی باشیم. با توجه به شرایط تیم ملی و مسابقاتی که در پیش دارد و از طرفی آغاز مسابقات لیگ به صورت مداوم در تمرین هستیم و این برای روند آماده سازی هر بازیکنی مناسب است.

عضو تیم ملی فوتسال بانوان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی هم گفت: اجازه صحبت در مورد تیم ملی را نداریم اما به همین اندازه بگویم که خودمان را برای حضور در بازی‌های داخل سالن که اواخر آبان سال جاری برگزار خواهد شد آماده می‌کنیم. تمرکز کل تیم فعلاً روی این مسابقات است که به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

حفظ قهرمانی سخت است/ امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی رخ بدهد

این بازیکن ملی پوش فوتسال در واکنش به خبر لغو بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد چون آنطور که شنیدیم تیم‌های زیاد و خوبی در این بازی‌ها ثبت نام کردند. احتمالاً زمان برگزاری و یا کشور میزبان تغییر کند وگرنه با توجه به شرایط موجود بعید است که چنین رویدادی به کل لغو شود.

دروازه‌بان تیم پالایش نفت آبادان درباره شرایط این تیم و زمان برگزاری اردوها هم گفت: در حال حاضر همه بازیکنان در آبادان حضور دارند و اگر اشتباه نکنم حدود سه هفته است که تمرینات تیم را شروع کردیم. بازی اول ما با تیم حفاری است که به نوعی یک دربی برای ما به شمار می‌رود. این بازی حساسیت خودش را دارد و طبیعتاً فشار خاص خودش را خواهد داشت. فعلاً بر اساس برنامه کادر فنی پیش می‌رویم تا از نظر جسمی و روحی بتوانیم به آن آمادگی لازم و مورد نظر دست پیدا کنیم.

لطف آبادی اضافه کرد: روزهای آینده نیز به نظرم وضعیت کمی سخت‌تر هم خواهد شد چون چهار بازیکن برای شرکت در اردوهای تیم ملی راهی تهران خواهیم شد و عملاً کنار تیم و تمرینات گروهی نیستیم که این موضوع کار را برای سرمربی سخت می‌کند.

وی در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی در آسیا و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر گفت: در مورد تیم ملی فقط این مورد را می‌توانم بگویم که همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم بازیکنان جوان و با تجربه در کنار هم بتوانیم اتفاق خوبی را برای این تیم رقم بزنیم. پالایش نفت هم فصل گذشته قهرمان لیگ بود و قاعدتاً امسال هم برای دفاع از این عنوان وارد کوران مسابقات خواهد شد. خوشبختانه در این بخش هم تیم خوبی داریم و با همدلی در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم و کسب مجدد جام قهرمانی تلاش خواهیم کرد. حفظ کردن عنوان قهرمانی همیشه سخت است اما باید تلاشمان را بکنیم تا این افتخار بار دیگر به تیم نفت آبادان برسد.