تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761694
شناسه : 3761694
تاریخ :
کیه‌زا لیورپولی می‌شود؟ اقتصاد ایران: بال چپ تیم فوتبال یوونتوس در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی جاری مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو کیه‌زا که پیش از این با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده بود، به خاطر مشکل این باشگاه اسپانیایی در ثبت نام این بازیکن در لالیگا بابت محدودیت‌هایی که وجود دارد، به نظر می‌رسد از پیوستن به این تیم منصرف شده و احتمالاً سر از لیگ برتر انگلیس دربیاورد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ باشگاه لیورپول نظرش معطوف به جذب فدریکو کیه‌زا در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی شده است، این در حالی است که یوونتوس به دنبال راهکاری برای فروش این بازیکن ایتالیایی به تیمی دیگر پیش از بسته شدن پنجره تابستانی است.

لیورپول در حال بررسی شرایط انتقال احتمالی این بال ایتالیایی به جمع شاگردان آرنه اشلوت است، این در حالی است که کیه‌زا نیز از بازی در لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند. طبق ادعای رومانو؛ ملی‌پوش یوونتوس پس از مذاکرات اولیه نسبت به پیوستن به سرخپوشان مرسی‌ساید ابراز علاقه کرده است.

پس از اینکه تیاگو موتا سرمربی جدید یوونتوس اعلام کرد که فدریکو کیه‌زا جایی در برنامه‌های تاکتیکی او ندارد و بهتر است که او به فکر یافتن تیمی جدید باشد، مدیران این باشگاه حالا در تلاش برای فروش این بازیکن 26 ساله در ازای دریاف رقمی در حدود 15 میلیون یورو هستند.

کیه‌زا که پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته بود، قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس تنها تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد. او که در سال 2020 با قرارداد قرضی از فیورنتینا به بانوی پیر پیوست و در ادامه قراردادش قطعی شد، در این مدت در 131 بازی آمار 32 گل‌زده و 23 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/