تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3761692
شناسه : 3761692
تاریخ :
چربی‌سوزی سریع و بدون عارضه با ترمواسلیم اقتصاد ایران: اگر شما هم دوست دارید در مورد ترمواسلیم بیشتر بدانید و بیشتر با این مکمل چربی‌سوز آشنا شوید با ما همراه باشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اگر شما هم به دنبال چربی‌سوزی سریع و بدون عارضه هستید، به دنبال مکمل‌های شیمیایی نروید. زیرا این مکمل‌ها شما را لاغر نمی‌کنند و فقط مایع بین سلولی را در سلول‌های چربی شما کاهش می‌دهند. در نتیجه شما فقط احساس لاغری می‌کنید.

بنابراین، توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال مکمل‌های چربی‌سوزی هستید، حتماً مکمل‌های طبیعی و بی‌خطر را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده‌اند. ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که در مورد چربی‌سوزی سریع و بدون عارضه با ترمواسلیم صحبت کنیم.

البته بهتر است بدانید که تأثیرات ترمواسلیم فقط محدود به لاغری و تناسب‌اندام نمی‌شوند و این مکمل گیاهی باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، تنظیم قند خون و چربی خون، افزایش سطح انرژی بدن و تأمین مواد معدنی موردنیاز بدن نیز می‌شود.

اگر شما هم دوست دارید در مورد ترمواسلیم بیشتر بدانید و بیشتر با این مکمل چربی‌سوز آشنا شوید با ما همراه باشید.

با ترمواسلیم چند کیلو در ماه لاغر می‌شویم؟

در پاسخ به اینکه چند کیلو در ماه لاغر می‌شویم نمی‌توان یک عدد ثابت را بیان کرد. در واقع لاغری شما بستگی به عوامل متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به؛

اما درهرصورت اگر که شما کالری دریافتی خود را کنترل کنید و یک رژیم استاندارد غذایی داشته باشید و البته در کنار آن تحرک کافی نیز داشته باشید، می‌توانید در طول ماه ۳ الی ۴ کیلو وزن کم کنید. البته بیشتر از این مقدار نیز توصیه نمی‌شود و طبق نظر متخصصین تغذیه کم‌کردن وزن بیشتر از ۴ کیلو در ماه ممکن است به‌سلامت بدن شما آسیب برساند.

اما برخی از افراد با وجود تمام تلاش‌هایی که می‌کنند نمی‌توانند در ماه بیشتر از ۲ کیلو وزن کم کنند. در این زمان ترمواسلیم می‌تواند بهترین کمک‌کننده به شما باشد. شما می‌توانید با کمک ترمواسلیم در کنار رژیم غذایی و ورزش ماهیانه بین ۴ الی ۵ کیلوگرم وزن کم کنید.

البته ترمو اسلیم بدون ورزش و تنها با پیاده‌روی روزانه نیز کمک زیادی به کاهش وزن و کاهش حجم چربی‌های بدن می‌کند؛ لذا شما با رعایت رژیم غذایی و با روزی نیم ساعت پیاده‌روی می‌توانید با کمک ترمواسلیم ماهیانه یک الی دو کیلوگرم وزن کم کنید.

ترمواسلیم چگونه باعث چربی‌سوزی می‌شود؟

مکانیزم اثر ترمواسلیم به‌صورت چربی‌سوزی، سرکوب اشتها و جلوگیری از به‌وجودآمدن سلول‌های جدید چربی است. ترکیباتی که در ترمواسلیم موجود هستند به‌صورت تخصصی در همین راستا عمل می‌کنند. برای اینکه بیشتر متوجه این مسئله شوید به ادامه مطلب توجه کنید.

بمب ترکیبات چربی‌سوز ترمواسلیم

این پنج ترکیب بمب چربی‌سوزی و کالری‌سوزی هستند و هنگامی که در کنار یکدیگر قرار بگیرند تأثیر آنها چندبرابر نیز می‌شود. زمانی که شما کپسول ترمواسلیم را مصرف می‌کنید در واقع این سه ترکیب باعث می‌شوند تا پیوند بین چربی‌ها سست شود، حرارت بدن شما بالا برود و این چربی‌ها با سرعت بیشتری تجزیه شوند.

ترکیبات سرکوب‌کننده اشتها در ترمواسلیم

این دو ترکیب باعث می‌شوند تا گیرنده‌های گرسنگی در مغز کندتر عمل کنند و پیام گرسنگی را دریافت نکنند. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا شما احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که عادت به ریزه‌خواری در طول روز دارید و یا اینکه در وعده‌غذایی چند بشقاب غذا می‌خورید، قطعاً با این مکمل کاهش شدید اشتهای خود را شاهد خواهید بود.

چربی‌سوزی سریع و بدون عارضه با ترمواسلیم

ترکیبات انرژی‌زا در ترمواسلیم

کافئین یک انرژی‌زای به معنای واقعی است. هنگامی که کافئین در کنار عصاره‌های دیگر این مکمل قرار می‌گیرد تأثیر آن چندبرابر نیز می‌شود. ترمواسلیم حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم کافئین است که باعث هوشیاری و افزایش انرژی شما در طول روز می‌شود. به همین جهت هم توصیه می‌شود شب قبل از خواب این مکمل را مصرف نکنید، چون ممکن است باعث بی‌خوابی شما شود.

ترکیبات جلوگیری از تشکیل سلول‌های چربی در ترمواسلیم

ترکیبات فوق با بالابردن متابولیسم و سوخت‌وساز بدن باعث جلوگیری از تبدیل گلوکز و قندها به چربی می‌شوند. در واقع تمام انرژی دریافتی شما توسط غذا را می‌سوزانند. به همین جهت نیز شما با مصرف این مکمل از شر چاق شدن و تجمع سلول‌های چربی در امان خواهید بود.

آیا در ماه رمضان هم می‌توان از ترمواسلیم استفاده کرد؟

جواب این سؤال مثبت است، اما شرط و شروطی دارد. ماه رمضان خود یک ماه بسیار عالی برای کاهش وزن و تناسب‌اندام است، به‌شرط اینکه شما مصرف غذاهای پرکالری و پر قند را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر شما مکمل ترمواسلیم مصرف کنید و در کنار آن یک ظرف پر از زولبیا یا انواع حلواها را نیز مصرف کنید ممکن است هیچ نتیجه مثبتی از مصرف آن دریافت نکنید. اما اگر در کنار مصرف ترمواسلیم مصرف غذاهای پرکالری را کم کنید و در کنار آن غذاهایی که فیبر بیشتری دارند استفاده کنید قطعاً شاهد کوچک‌شدن شکم و آب‌شدن پهلوهای خود در آخر ماه رمضان خواهید بود.

نحوه مصرف ترمواسلیم در ماه رمضان نیز بدین صورت است که نیم ساعت قبل از وعده سحر یک عدد کپسول مصرف کنید. در هنگام افطار نیز همراه با عسل یک عدد کپسول مصرف کنید و سپس یک ربع الی نیم ساعت بعد از آن افطار کنید.

آیا خانم‌های شیرده هم می‌توانند از ترمواسلیم استفاده کنند؟

همان‌طور که گفته‌ایم ترمواسلیم حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم کافئین است. خانم‌های باردار و خانم‌های شیرده در مصرف کافئین محدودیت دارند و حداکثر سقف مصرف کافئین در آنها روزانه ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلی‌گرم است.

بنابراین، خانم‌های باردار و شیرده نمی‌توانند همچون دیگر افراد روزانه دو عدد کپسول مصرف کنند. توصیه ما به خانم‌های باردار و شیرده این است که برای مصرف ترمواسلیم از قبل حتماً با پزشک خود مشورت کنند تا دچار مشکلات مختلف برای خود و جنین یا نوزادشان نشوند.

در ماه‌های اول بارداری نیز ممکن است ترکیبات ترمواسلیم باعث انقباضات رحم شوند؛ بنابراین در ماه‌های اول بارداری حتماً احتیاط را رعایت کنید و برای مصرف ترمواسلیم با پزشک معالج خود مشورت کنید.

بهترین زمان استفاده از ترمواسلیم برای چربی‌سوزی

بهترین زمان استفاده از ترمواسلیم برای چربی‌سوزی قبل از هر وعده‌غذایی است. شما می‌توانید روزانه ۲ عدد کپسول قبل از هر وعده‌غذایی مصرف کنید، اما اگر دچار مشکلات گوارشی شدید می‌توانید ترمو اسلیم را با یک لیوان آب و عسل میل کنید. البته شما می‌توانید ترمو اسلیم را به همراه غذا نیز مصرف کنید، اما نتیجه آن قبل از غذا بهتر خواهد بود. درهرصورت اگر مصرف ترمواسلیم قبل از غذا باعث ناراحتی‌های گوارشی در شما شد، می‌توانید آن را به همراه غذا نیز میل کنید.

بهترین مرجع خرید ترمواسلیم لاغری

مکمل گیاهی ترمواسلیم، محصولی از آمیتیس نیک دارو  و یکی از بهترین چربی‌سوزهای موجود در بازار است که تمام مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت را دریافت کرده است. تابه‌حال هیچ عارضه‌ای از مصرف آن گزارش نشده و تأثیرگذاری زیادی از آن گزارش شده است. شما می‌توانید به‌منظور خرید مکمل گیاهی ترمو اسلیم و یا اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول از طریق وب‌سایت آمیتیس نیک دارو اقدام کنید.