تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761688
شناسه : 3761688
تاریخ :
آموزش برداشت داگز؛ صفر تا صد انتقال به کیف پول، صرافی و فروش Dogs اقتصاد ایران: توکن داگز بالأخره در صرافی‌ها لیست شد و اکنون می‌توانید دارایی خود را برداشت کنید و آن را بفروشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پروژه‌ی داگز که چند ماه قبل آن را به‌طور کامل معرفی کردیم، یکی از معدود مینی‌اپ‌های تلگرامی بود که سبکی متفاوت نسبت‌ به اکثر نمونه‌های موجود ازجمله نات کوین، همستر کامبت، یس کوین، بلوم و تپ سواپ دارد. شما فقط با عضویت در ربات داگز می‌توانستید براساس عمر اکانت تلگرام خود، توکن کسب کنید.

همان‌طور که تیم توسعه‌دهنده‌ی داگز وعده داده بود، این پروژه در تاریخ ۵ شهریور به‌طور رسمی در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس لیست شد و اکنون کاربران می‌توانند دارایی خود را برداشت کنند. همچنین امکان فروش داگز دردسترس شما قرار دارد که روش انجام آن بسیار ساده است.

فهرست مطالب
  • اتصال کیف پول به داگز
  • برداشت داگز و انتقال آن به کیف پول
  • فروش داگز در صرافی‌ها

یادآوری مهم:

به‌علت حجم بالای مراجعات کاربران، ممکن است در هریک از مراحل با مشکل بازنشدن یا خطای دسترسی مواجه شوید.

اگر ربات داگز برای شما باز نمی‌شود یا دکمه‌ی Claim onchain را مشاهده نمی‌کنید، ورود به ربات را به‌ساعتی دیگر موکول کنید یا هر چند دقیقه یک‌بار برای ورود مجدد تلاش کنید.

همچنین اگر داخل TokenTable خطای No Available Claim را مشاهده می‌کنید، باید مدتی صبر کنید تا حجم مراجعات به ربات کاهش یابد.

اتصال کیف پول به داگز

داگز از کیف پول‌های مبتنی‌بر شبکه‌ی TON ازجمله تون کیپر پشتیبانی می‌کند. قبل‌از هر چیز ابتدا باید کیف پول خود را ایجاد کنید که آموزش کار با تون کیپر را قبلاً برایتان منتشر کرده‌ایم.

۱. پس‌از نصب تون کیپر یا هر کیف پول مبتنی‌بر TON دیگر، وارد ربات داگز شوید.

۲. در صفحه‌ی اصلی روی دکمه‌ی Connect Wallet ضربه بزنید.

۳. از فهرست کیف پول‌های پشتیبانی‌شده، کیف پول ارز دیجیتال موردنظرتان (مثلاً Tonkeeper) را انتخاب کنید.

اتصال داگز به تون کیپر
اتصال داگز به تون کیپر

۴. داگز شما را به اپلیکیشن کیف پول موردنظر مثلاً تون کیپر هدایت خواهد کرد و برای اتصال باید روی دکمه‌ی Connect wallet آبی‌رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید.

۵. تون کیپر برای تأیید اتصال به داگز از شما می‌خواهد رمزعبور کیف پول خود را وارد کنید.

اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر

اکنون اکانت داگز شما به کیف پول رمزارزتان متصل شده است و می‌توانید مراحل بعد را برای برداشت به توکن‌ها دنبال کنید.

برداشت داگز و انتقال آن به کیف پول

برای برداشت توکن‌های داگز خود و انتقال‌ آن‌ها به کیف پول رمزارزتان باید چند مرحله‌ی ساده را دنبال کنید:

۱. وارد صفحه‌ی اصلی ربات داگز در تلگرام شوید.

۲. گزینه‌ی Claim onchain را انتخاب کنید. با اینکار، فرآیند برداشت توکن‌ها از بلاک چین آغاز می‌شود.

برداشت داگز

۳. ربات شما را به صفحه‌ی وب دیگری به نام Token Table هدایت می‌کند که در آن دو دکمه‌ وجود دارد و باید روی Connect Wallet ضربه بزنید و کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید. اگر با انتخاب این گزینه، اتفاقی نیافتاد، به‌صورت دستی ربات TokenTable را اجرا و پس‌از انتخاب گزینه‌ی Start روی گزینه Claim $DOGS ضربه بزنید.

۴.پس‌از موافقت با قوانین روی Connect Wallet بزنید. پاپ‌آپی مبنی‌بر اتصال به کیف پول نمایش داده می‌شود که باید کیف‌پول مورد نظر یا ترجیحا والت تون‌کیپر خود برای اتصال ربات به‌آن را انتخاب کنید و سپس روی دکمه‌ی آبی‌رنگ Connect Wallet ضربه بزنید.

۵. درنهایت بار دیگر به Token Table انتقال داده خواهید شد که در آنجا باید روی دکمه‌ی Claim Now ضربه بزنید.

ورود به Token Table برای برداشت توکن داگز
Token Table برای برداشت توکن داگز
Token Table برای برداشت توکن داگز
Token Table برای برداشت توکن داگز

تبریک می‌گوییم؛ توکن‌های داگز شما به کیف پول تون کیپر انتقال یافته است. اکنون می‌توانید توکن‌ها را به صرافی موردنظرتان انتقال دهید و آن‌ها را بفروشید.

فروش داگز در صرافی‌ها

برای انتقال توکن‌های داگز خود از کیف پول به صرافی‌ها، ابتدا باید مقداری رمزارز TON به آن کیف پول واریز کنید زیرا کارمزد انجام تراکنش‌ها در کیف پول‌های مبتنی‌بر TON ازجمله تون کیپر، با این رمزارز پرداخت می‌شود.

توجه داشته باشید هزینه‌ی انتقال توکن‌های DOGS از تون کیپر به صرافی‌های رمزارز باتوجه‌به شلوغی شبکه می‌تواند تغییر کند ولی در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله حدود ۰٫۴ TON است که براساس قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال مورداشاره، حدود ۲٫۵ دلار می‌شود.

برای خرید TON می‌توانید از صرافی‌های ایرانی یا خارجی استفاده کنید یا از دوستان خود بخواهید مقداری TON به آدرس کیف پول تون کیپرتان انتقال دهند.

۱. در صرافی موردنظرتان، روی Deposit یا واریز ضربه بزنید و از میان توکن‌های موجود، DOGS را انتخاب کنید.

۲. اکنون آدرس دریافت‌ توکن‌های داگز را از صرافی موردنظرتان کپی کرده و در کیف پول تون کیپر وارد بخش Send شوید. آدرس کپی‌شده را در فیلد Address or name پیست کنید و درنهایت روی دکمه‌ی Continue ضربه بزنید. اگر صرافی شما به MEME یا Comment نیز احتیاج داشت، آن را در بخش Comment صفحه‌ی برداشت تون کیپر وارد کنید.

انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی

توجه داشته باشید برخی صرافی‌ها علاوه‌بر آدرس واریز TON شناسه‌ای به نام MEME یا Comment نیز نیاز دارند که در این شرایط این شناسه در زیر آدرس صفحه‌ی واریز نمایش داده می‌شود و نمونه‌ی آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

۳. در مرحله‌ی آخر، برای تأیید نهایی تراکنش باید اسلایدر را از سمت‌چپ به راست بکشید.

کار تمام است و چند دقیقه بعد توکن‌های داگز شما به موجود صرافی موردنظرتان اضافه خواهد شد و در آنجا می‌توانید نسبت به فروش یا معامله‌ی DOGS اقدام کنید.