تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3761674
شناسه : 3761674
تاریخ :
قیمت توکن داگز، سهامداران ایرانی را پشیمان کرد! اقتصاد ایران: بازی داگز مدتی است که در میان انبوه بازی‌های کریپتویی مشابه، موفق شد تعداد بسیار زیادی کاربر را به خود جذب کند و اکنون پس‌ از گذشت چند ماه، شاهد ایردراپ داگز و لیست‌شدن توکن آن با نام DOGS در صرافی‌های رمزارز هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: بازی داگز مدتی است که در میان انبوه بازی‌های کریپتویی مشابه، موفق شد تعداد بسیار زیادی کاربر را به خود جذب کند و اکنون پس‌ از گذشت چند ماه، شاهد ایردراپ داگز و لیست‌شدن توکن آن با نام DOGS در صرافی‌های رمزارز هستیم. افرادی که در ربات داگز فعالیت داشتند، براساس تعداد عمر حساب تلگرام آن‌ها، توکن داگز دریافت می‌کنند. البته روش‌های دیگری مثل دعوت از دوستان برای افزایش تعداد توکن‌ها وجود داشت که باعث شد برخی افراد تعداد قابل‌ توجهی از این رمزارز را به‌طور کاملاً رایگان کسب کنند.

لیست شدن توکن داگز واکنش بسیاری از فعالان بورس را در پی داشته است، برخی از سهامداران بورس بعد از لیست شدن توکن داگز از سرمایه‌گذاری در بورس ایران اظهار پیشمانی کردند و قیمت توکن داگز را با ارزش سهام بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران مقایسه و به این موضوع اشاره کردند که تنها با دو ماه کلیک کردن در بازی توکن داگز می‌توان پول بیشتری را نسبت به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بزرگ ایران بدست آورد. 

در حال حاضر توکن داگز با درنظر گرفتن دلار ۵۹۷۰۰۰ ریالی و توکن ۰.۰۰۱۲۳ دلاری، ارزشی معادل۷۳۴ ریال دارد که قیمت آن از بسیاری از سهام‌های ایرانی بیشتری است. 

به عبارتی توکن داگز گران‌تر از این سهام‌های ایرانی است: 

- سهام ذوب۳۹۴ ریال

- سهام بانک دی۶۱۳ ریال

- سهام های وب ۶۴۸ ریال

- سهام خپارس۷۱۶ ریال( پارس خودرو )

- سهام ولساپا ۷۳۰ ریال( هولدینگ رایان سایپا )