تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761666
شناسه : 3761666
تاریخ :
بارسلونا سرانجام اولمو را ثبت کرد اما موقت! اقتصاد ایران: آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بعد از مدتی بلاتکلیفی نام بازیکن جدیدشان را در سازمان لیگ اسپانیا به ثبت رساندند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا دو هفته بعد از خرید دنی اولمو از تیم لایپزیگ، نام او را به صورت رسمی در سازمان لیگ اسپانیا ثبت کرد. اولمو که رقم قراردادش 55 میلیون یورو به علاوه 7 میلیون یورو پاداش است به دلیل محدودیت‌های مالی بارسلونا در پرداخت حقوق و الزام این باشگاه به فروش یک بازیکن به ازای خرید بازیکن جدید، دو بازی ابتدای فصل کاتالان‌ها برابر والنسیا و اتلتیک بیلبائو را از دست داد.

اکنون نام اولموی 26 ساله به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید بارسلونا در لالیگا ثبت شده و او قادر است آبی‌و‌آناری‌های را برای بازی بعدی‌شان که سه‌شنبه شب در خانه رایووایکانو است، همراهی کند. در این میان نشریه رلووی اسپانیا مدعی شده که سازمان لیگ اسپانیا پذیرفته که نام اولمو را به عنوان خرید اضطراری برای پر کردن جای خالی آندریاس کریستنسن ثبت کند.

اگرچه گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که کریستنسن تنها برای یک ماه خانه‌نشین خواهد بود اما ظاهراً بارسلونا مدارکی به سازمان لیگ اسپانیا ارائه کرده که نشان می‌دهد، مدافع دانمارکی از ناحیه تاندن آشیل آسیب دیده - مصدومیتی که قبلاً هم به آن دچار شده بود - و به موجب آن چهار ماه دور از میادین خواهد بود. با این حال بارسایی‌ها باید تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه که کریستنسن به میادین برمی‌گردد، راهی برای راهی برای کاهش لیست حقوقی خود پیدا کنند و در غیر این صورت جمع ارقام حقوق‌های پرداختی به کریستنسن و اولمو، فراتر از سقف تعیین شده برای کاتالان‌ها جهت پرداخت حقوق توسط لالیگاست که آنها را مجبور به حذف اولمو خواهد کرد.

انتهای پیام/