تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761663
شناسه : 3761663
تاریخ :
قاتل فراری مسلح کمتر از ۱۰ ساعت در رودبار دستگیر شد اقتصاد ایران: رودبار- فرمانده انتظامی رودبار گفت: قاتل مسلح ۲ نفر از کسبه شهر پرند کمتر از ۱۰ ساعت در شهر بیجار رودبار دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب صبح سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری شخصی و قتل دو نفر در شهر پرند، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفا متهم در روستای شهر بیجار این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اخذ دستور قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات مشترک متهم را ظرف کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و یک قبضه سلاح از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی و مالی عنوان داشته، افزود: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، تصریح کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.