تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761597
شناسه : 3761597
تاریخ :
افتتاح ۱۸ پروژه جاده‌ای در شهرستان‌های علی آباد کتول و گالیکش اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه در پنجمین روز هفته دولت برای دو شهرستان علی آباد کتول و گالیکش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و ارائه خدمات مطلوب به مردم، امروز با حضور استاندار گلستان در شهرستان گالیکش شاهد افتتاح ۵ پروژه با اعتبار ۵۴۲ میلیارد ریال و آغاز عملیات ۳ پروژه دیگر با اعتبار ۱۴۶ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت، اصلاح ۵ نقطه حادثه خیز و تعریض و مرمت ۴ دستگاه پل در محدوده شهرستان گالیکش است.

مصدقی ادامه داد: به صورت همزمان در شهرستان علی آباد کتول نیز بهسازی، لکه‌گیری، روکش و ایمن سازی ۲۲ کیلومتر آسفالت، اصلاح یک نقطه حادثه خیز، تعمیر یک دستگاه پل خودرو سوار و نصب یک دستگاه تردد سوار، انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: ارزش ریالی پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان علی آباد کتول ۴۲۲ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی آن ۴۲۶ میلیارد ریال می‌باشد.