تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761486
شناسه : 3761486
تاریخ :
درخواست جهاد اسلامی برای بسیج مردم در کرانه باختری اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی بامداد سه‌شنبه از فلسطینی‌های ساکن در کرانه باختری خواست که برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی و دسیسه اشغالگران در کوچاندن اجباری و نسل کشی در کرانه باختری بسیج شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش جهاد اسلامی در پی تشدید عملیات اشغالگران در کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: از همه فلسطینیان ساکن در سرتاسر کرانه باختری درخواست می‌کنیم در مقابله با «طرح کوچ اجباری و نسل کشی ملت فلسطین» در کرانه باختری اشغالی ضد اشغالگران به پا خیزند.

جهاد اسلامی فلسطین شدت بخشیدن صهیونیست‌ها به اقدامات خود در کرانه باختری در پی ترور و به شهادت رساندن ۵ فلسطینی را اعلام جنگ آشکار علیه مردم فلسطین دانست.

در این بیانیه تاکید شده است: قرائنی وجود دارد که نشان می‌دهد اشغالگران درصدد هستند نقطه ثقل عملیات خود را از غزه به کرانه باختری منتقل کنند.

این جنبش افزود: شدت یافتن اقدامات وحشیانه و جنایت صهیونیست‌ها در کرانه باختری با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست در دو میدان نبرد در غزه و جنوب لبنان صورت گرفته است.

جهاد اسلامی با تسلیت ۵ شهید فلسطینی در اردوگاه نور شمس و بیت لحم تاکید کرد که این جنایت بدون همدستی شرم آور اعراب و تنها گذاشتن مردم فلسطین حادث نمی‌شد.