تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761464
شناسه : 3761464
تاریخ :
خدمات قابل توجهی در سطح شهرستان دشتی انجام شد اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دشتی گفت: در طول سه سال گذشته که دولت مردمی ایران قوی بر سر کار بوده، خدمات قابل توجهی در سطح شهرستان انجام شده و تحولات مثبتی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی دوشنبه شب در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: شهرستان دشتی با توجه به ظرفیت‌های موجود همواره توانسته در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد.

فرماندار دشتی افزود: در طول سه سال گذشته که دولت مردمی ایران قوی بر سر کار بوده، خدمات قابل توجهی در سطح شهرستان انجام شده و تحولات مثبتی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

بحرانی با اشاره به هفته دولت امسال خاطرنشان کرد: این هفته در حالی برگزار می‌شود که پس از شهادت رئیس‌جمهور پیشین، مردم بار دیگر با مشارکت گسترده‌ای در انتخابات شرکت کرده و فردی را انتخاب کردند که به مشکلات مردم آگاه و نزدیک به آنهاست.

خدمات قابل توجهی در سطح شهرستان  دشتی انجام شد

بحرانی تصریح کرد: در هفته دولت امسال، پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان دشتی افتتاح و اجرا خواهد شد که این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود.

بحرانی تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه را نتیجه زحمات مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دانست و تأکید کرد: نیروهای توانمند و کارآمد در این دستگاه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه هر جامعه ایفا می‌کنند.

در پایان از از کارمندان نمونه شهرستان دشتی تقدیر به عمل آمد.