تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761454
شناسه : 3761454
تاریخ :
ثبت بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های لرستان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی، تردد هفت میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۸۵ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عارف امرایی در سخنانی، اظهار داشت: از آغاز طرح اربعین حسینی و ۱۶ مرداد تا شش شهریورماه ۱۴۰۳، تردد هفت میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۸۵ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ترددهای استان در ۶۸ محور مجهز به ترددشمار آنلاین ثبت می‌شود، افزود: میزان تردد در مدت مشابه طرح اربعین سال گذشته هشت میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۶ تردد است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در طرح اربعین امسال تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای ورودی استان یک میلیون و ۲۶۷ و ۷۱۵ تردد و تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای خروجی استان یک میلیون و پنج هزار و ۹۲۶ تردد است.

امرایی، اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی علیه‌السلام، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی ضمن اطلاع‌رسانی وضعیت مسیرهای موردنظر، پاسخگوی زائران اربعین است.