تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761418
شناسه : 3761418
تاریخ :
اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ کشتار شدند اقتصاد ایران: مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ کشتار شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «منیر البرش» مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان مرتکب شده است.

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد که در پی این ۲ جنایت نزدیک به ۳۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

البرش ادامه داد: اگر اشغالگران به ممانعت از ورود سوخت ادامه بدهند، بیمارستان‌های شهر غزه و شمال نوار غزه ممکن است در ۴۸ ساعت آینده از کار بایستند.

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت: با وجود تهدید اشغالگران مبنی بر هدف قراردادن بیمارستان شهداء الاقصی از طریق اعلام این بیمارستان به عنوان منطقه عملیاتی، کادرهای پزشکی ما از چند ساعت پیش به این بیمارستان برگشته‌اند.

البرش تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد داروها در نوار غزه وجود ندارند و اشغالگران مانع از ورود واکسن از «نتساریم» به شمال نوار غزه می‌شوند.

از سوی دیگر منابع پزشکی نیز به الجزیره اعلام کردند که شمار شهدای حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از صبح امروز تاکنون به ۴۱ شهید رسیده است.