تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761401
شناسه : 3761401
تاریخ :
مصرف برق در استان بوشهر به ۱۸۰۰ مگاوات رسید اقتصاد ایران: بوشهر- معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مصرف شبکه برق در استان بوشهر به هزار و ۸۶۰ مگاوات رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صالحی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرم شدن هوا باعث افزایش مصرف برق در استان بوشهر شده است و نیاز است که مدیریت مصرف صورت گیرد.

وی خواستار همراهی و همکاری همه مردم با مدیریت برق استان بوشهر شد و بیان کرد: برای اینکه برق پایداری داشته باشیم، باید همه مردم در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به افزایش قابل توجه مصرف برق در استان، گفت: نیاز مصرف شبکه برق در حال حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات است.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق استان بوشهر در پیش از ظهر امروز از هزار و ۸۶۰ مگاوات عبور کرد، ادامه داد: همکاری هم‌استانی‌ها با برنامه‌های مدیریت مصرف برق یک نیاز ضروری است.

صالحی افزود: مردم دمای کولر گازی خود را روی ۲۴ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند و از استفاده از وسایل پر مصرف در ساعت‌های اوج بار خودداری کنند.