تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761400
شناسه : 3761400
تاریخ :
۱۲ پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۲ پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور توسعه پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر هستیم.

واگذاری زمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از واگذاری اراضی در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت را خواهیم داشت.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز اجرای ۱۲ طرح راه و شهرسازی بوشهر در هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت ۶ طرح و پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۶ پروژه نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

آغاز ۶ پروژه

دستغیبی با اشاره به اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی طرح‌های افتتاحی بیان کرد: طرح ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن برازجان، بخشی از محور کمربندی گناوه، بخشی از محور اهرم – برازجان، یکی از بندهای محور دیر به کنگان موسوم به جاده وفاق و طرح‌های ساختمانی بنیاد مسکن از این طرح‌ها است.

وی با اشاره به آغاز ۶ پروژه با اعتبار ۳۲۵ میلیارد تومان تاکید کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح کمربندی گناوه در روبروی پلیس راه و طرح آماده‌سازی نهضت ملی مسکن در پنج پایگاه استان آغاز می‌شود.