تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761399
شناسه : 3761399
تاریخ :
بزرگترین طرح سرمایشی در سالن‌های ورزشی استان بوشهر اجرا شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگترین طرح سرمایشی بعد از انقلاب برای سالن‌های ورزشی در استان بوشهر اجرا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی عصر دوشنبه در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی به منظور توسعه ورزش در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی جامعه لازم است ما مدیران متناسب با آسیب‌ها برنامه ریزی کنیم، چرا که اگر ما اوقات فراغت نوجوان را برنامه ریزی نکنیم، دشمن برای او برنامه‌های آسیب زا طراحی می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: امید آفرینی در عرصه ورزش را اصل اولیه قرار داده ایم، که به همین سبب اقدامات پایه‌ای را در عرصه استعداد یابی در ۱۶ رشته ورزشی به عنوان طرح پیکر سنجی در حال اجرا داریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای پروژه‌های زیر ساختی در عرصه ورزشی خاطرنشان کرد: بزرگترین طرح سرمایشی را بعد از انقلاب برای سالن‌های ورزشی در استان بوشهر اجرا کردیم.

وی نسبت به مطالبات ستاد در عرصه پهلوانی ورزشکاران، توجه به مشکلات جوانان، رشد بصیرتی و اخلاقی ورزشکاران، ورزش بانوان و تشکیل شورای امر به معروف ادارت پاسخ‌های را ارائه داد.