تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761398
شناسه : 3761398
تاریخ :
ساحل بوشهر برای ایام عید نوروز ساماندهی شود اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: از هم‌اکنون باید ساحل بوشهر برای ایام عید نوروز ساماندهی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز بهروزی عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: رویکرد مدیریت ورزشی علاوه بر ایجاد و گسترش زیر ساخت‌های مکان‌های ورزشی باید تقویت روحیه پهلوانی و صیانت از ورزشکاران باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی در حال توطئه و برنامه ریزی برای جوانان ما در رتبه‌های قهرمانی هستند و ما باید در مقابل این توطئه‌ها برنامه داشته باشیم.

تقویت منش پهلوانی

وی بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان علاوه بر بسط و گسترش زیر ساخت‌ها باید نگاه ویژه ای به مشکلات جوانان اعم از ازدواج و برنامه ریزی برای تقویت روحیه جوانان و بنیه خانواده آنها داشته باشد تا اینکه جوانان این سازمان را ملجا و تکیه گاه خود ببینند.

حجت الاسلام بهروزی بر لزوم پیشگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به عرصه ورزشی و ساماندهی مکان‌های ورزشی و ساحلی تاکید کرد و افزود: از هم اکنون به جهت ساماندهی ساحل برای ایام عید نوروز برنامه ریزی داشته باشید.

رشد بصیرتی در جامعه ورزشی

وی تاکید کرد: نباید ما اجازه دهیم که فرصت‌های ورزشی و سلامت جامعه با عدم برنامه ریزی برای استان، تبدیل به ناهنجاری وتهدید شود.

حجت الاسلام بهروزی گفت: پیشنهاد می‌شود مجمعی از اندیشمندان به منظور تقویت منش پهلوانی و رشد بصیرتی در جامعه ورزشی صورت گیرد و رفتارهایی که موجب رشد و بالندگی اجتماع است برجسته شود.