تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761396
شناسه : 3761396
تاریخ :
تصاویر رسمی هاچ‌بک برقی Seal 06 GT بی‌وای‌دی منتشر شد؛ فولکس‌واگن گلف GTI الهام‌بخش چینی‌ها اقتصاد ایران: بی‌وای‌دی قبل از معرفی رسمی، عکسای هاچ‌بک برقی Seal 06 GT را به‌اشتراک گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت بی‌وای‌دی به‌تازگی تصاویر رسمی از مدل جدید خود، یعنی Seal 06 GT را منتشر کرد. این خودرو قرار است در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شود.

مدل Seal 06 GT بی‌وای‌دی براساس کانسپت Ocean-M از همین شرکت طراحی شده و هدف آن، جذب رانندگان جوان با طراحی اسپرت و ویژگی‌های جدید و فناورانه است. با‌این‌حال، طراحی نسخه‌ی تولیدی این خودرو درمقایسه‌با کانسپت اولیه، کمتر تهاجمی به‌نظر می‌رسد و برخی از عناصر طراحی برجسته مانند بال عقب بزرگ و ورودی‌های هوای بزرگ در جلو، در نسخه‌ی تولیدی این شرکت دیده نمی‌شود.

دو خودرو  در کنار یک دیگر از نمای سه رخ
BYD

خودرو Seal 06 GT روی پلتفرم پیشرفته‌ی تمام‌الکتریکی بی‌وای‌دی ساخته خواهد شد و از نسل جدید باتری‌های C2B (سلول به بدنه) این شرکت بهره خواهد برد. این باتری‌ها به خودرو اجازه می‌دهند تا عملکرد بهتری داشته باشد و ایمنی بیشتری نیز برای خریداران فراهم می‌کنند. قیمت این خودرو بین ۱۵۰,۰۰۰ یوان (۲۱,۰۵۰ دلار) تا ۲۰۰,۰۰۰ یوان (بیش از ۲۸,۰۰۰ دلار) تخمین زده می‌شود که آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران با بودجه محدود، تبدیل می‌کند.

خودروی ماشی رنگ از نمای پشت
BYD

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ی خودرو بی‌وای‌دی Seal 06 GT، طراحی داخلی آن است که با استفاده از مواد با‌کیفیت و فناوری‌های پیشرفته، تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخشی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش بزرگ لمسی در مرکز داشبورد و سیستم ناوبری پیشرفته و امکانات ارتباطی جدید، از‌جمله ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند.

درون یک خودرو
BYD

ازنظر عملکرد، Seal 06 GT با موتورهای الکتریکی قدرتمند، می‌تواند به دارندگان خود شتاب‌گیری سریع و رانندگی پرهیجان را ارائه ‌دهد. همچنین، این خودرو به سیستم‌های کمکی راننده پیشرفته‌ای مانند سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی مجهز است که ایمنی رانندگی را بهبود می‌بخشند.

درون یک خودرو
BYD

بی‌وای‌دی Seal 06 GT را به‌عنوان مدل انتخابی جوانان معرفی می‌کند. به‌نظر می‌رسد بی‌وای‌دی از فولکس واگن گلف جی‌تی‌آی که به‌‌دلیل هندلینگ اسپرت و قابلیت استفاده‌ی روزانه شناخته می‌شود، در طراحی خودرو جوان‌پسند خود الهام گرفته است.

مقالات مرتبط
  • سدان برقی Seal 2025 بی‌وای‌دی معرفی شد؛ بُرد ۶۵۰ کیلومتری، شتاب صفر تا صد ۳٫۸ ثانیه و فناوری لایدار
  • شاسی‌بلند برقی Song Plus 2025 بی‌وای‌دی معرفی شد؛ قدرت ۲۱۴ اسب‌بخار، بُرد ۶۰۵ کیلومتر، قیمت پایه ۲۱ هزار دلار

نمایشگاه خودرو چنگدو که در ۳۰ آگوست (۹ شهریور ۱۴۰۳) آغاز می‌شود، اولین فرصتی خواهد بود که عموم مردم بتوانند Seal 06 GT را از نزدیک ببینند. جالب خواهد بود که ببینیم چگونه به‌وسیله‌ی خریداران بالقوه پذیرفته می‌شود و به انتظارات پاسخ می‌دهد یا خیر.

اگر بی‌وای‌دی بتواند به وعده‌های خود عمل کند، Seal 06 GT می‌تواند به انتخابی محبوب برای رانندگان جوانی تبدیل شود که به‌دنبال خودروی برقی‌‌ سرگرم‌کننده و مقرون‌به‌صرفه و پرهیجان هستند.