تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761336
شناسه : 3761336
تاریخ :
تردد در محورهای ارتباطی مرزهای شلمچه و چذابه روان است اقتصاد ایران: اهواز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای تردد و بازگشت زائران در محورهای ارتباطی استان در نظر گرفته شده و هم اکنون تردد در این جاده‌ها روان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این چند روز اخیر اغلب تصادفات و واژگونی‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، ادامه داد: رانندگانی که از زیارت اربعین بازگشته‌اند باید ضمن استراحت قبل از حرکت در طول مسیر نیز هر ۲ ساعت توقف کوتاهی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان ضمن درخواست از راننده‌ها برای جدی گرفتن توصیه‌های پلیس گفت: وسیله نقلیه عمومی برون و درون استانی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: وسایل نقلیه عمومی زائران را به صورت رایگان از مرز شلمچه تا شهرستان اهواز منتقل می‌کنند ضمن اینکه قطار نیز به صورت ساعتی زائران را از مرز شلمچه تا خرمشهر می‌کند.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ مرز شلمچه پارک است، گفت: مأموران پلیس تا آخرین روزی که زائران باز گردند خدمات رسانی می‌کنند.