تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761331
شناسه : 3761331
تاریخ :
پروژه‌های بیله‌سوار با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد اقتصاد ایران: بیله‌سوار- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله‌سوار با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله سوار مغان اظهار کرد: امروز در شهرستان بیله‌سوار به مناسبت هفته دولت حاضر شدیم و ۱۶ پروژه در حوزه‌های مختلف در این منطقه با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و در خدمت مردم شهرستان بیله‌سوار مغان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی مسؤولین چه شهرستانی و چه استانی این پروژه‌ها به نتیجه رسید، افزود: امیدواریم در دولت چهاردهم با همکاری و دست در دست هم شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: افتتاح پروژه‌هایی از جمله پروژه راهداری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنیاد مسکن، برق، علوم پزشکی، فنی‌وحرفه‌ای، کمیته امداد، نوسازی، بهزیستی، گاز از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بیله‌سوار مغان بود.

قاسمیان اضافه کرد: مدرسه ۳ کلاسه عزت در «روستای خاکریز» بخش مرکزی به همت اداره نوسازی مدارس با اعتبار یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید و از مهرماه امسال شاهد حضور دانش آموزان در این مدرسه خواهیم بود.

وی به افتتاح دکل تلفن همراه در روستاهای «سلطان قشلاقی»، «حاجی آقا کندی» و «قطور بلاغ»، «قوشا قشلاق منصور و رحمان»، «قشلاق باقرسلی حاج خانعلی» از توابع بخش «قشلاق دشت» اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱ تا کنون حدود ۱۵ روستا از آن تن‌دهی تلفن همراه برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: با تکمیل و افتتاح این دکل‌ها ۱۱ روستای دیگر شامل ۱۳۴ خانوار با جمعیت ۴۱۵ نفر از نعمت آنتن دهی تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای جعفرآباد که از سال ۸۷ عملیات اجرایی‌اش آغاز شده بود با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: همچنین مسکن ۹ واحده متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بیله سوار از دیگر پروژه‌های هفته دولت بود که با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.