تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761330
شناسه : 3761330
تاریخ :
بهره برداری از ۴۳ پروژه با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در خلیل‌آباد اقتصاد ایران: خلیل آباد- فرماندار خلیل آباد گفت: در هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی با صرف هزینه بیش از ۱۰۰ مبلیارد تومان در خلیل آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت با ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

افزود: از آنجا که جمعیت شهرستان اکثراً در روستاها سکونت دارند از تعداد ۴۳ پروژه امسال هفته دولت تعداد ۳۹ پروژه در روستاهای بخش ششطراز و بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که در مجموع جمعیت شهرستان از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

وی به اهم فعالیت‌های یکسال گذشته شهرستان اشاره داشت و گفت: افتتاح مسکن و اداره راه شهرسازی دو دستگاه مهم و ضروری شهرستان بودند که سال‌ها پیگیر تأسیس این ادارات بودیم که در ۸ ماه گذشته این ادارات تأثیر گذار در شهرستان مستقل و مستقر شدند.

وی به طرح یادگار رئیس جمهور شهید، مسکن ملی اشاره کرد و گفت: در شهرستان خلیل آباد تعداد ۶۷۹ واحد مسکونی توسط مردم و متقاضیان فونداسیون آنها اجرا شده است که بعضاً در مرحله اسکلت بندی قرار دارند.

وی ۴۲ هزار متر مربع زیر سازی و تایل فرش را در روستاها از خدمات دولت نام برد و افزود: زیرسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از محور خلیل آباد بردسکن به پایان رسیده است.