تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761315
شناسه : 3761315
تاریخ :
هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای نوسازی و توسعه شبکه برق کاشان اقتصاد ایران: کاشان - مدیر امور برق شهرستان کاشان گفت: طی یکسال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی، بهینه سازی و توسعه شبکه برق شهرستان کاشان هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شاپور حدادی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات این اداره طی یکسال گذشته اظهار داشت: طی این مدت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی و بهینه سازی و توسعه شبکه برق شهرستان کاشان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۸۰ کیلومتر توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی هم در سطح کاشان داشته‌ایم، ابراز داشت: تبدیل سیم مسی به کابل‌های خودنگهدار هوایی هم در یکسال گذشته در ۱۱۰ کیلومتر انجام شده است.

مدیر امور برق شهرستان کاشان با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۱۲۵ دستگاه انواع ترانس هوایی نصب و بهسازی شده است، تصریح کرد: ۲۱۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط هم در این مدت در سطح شهرستان کاشان تعویض شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای روشنایی معابر شهرستان کاشان گفت: در این مدت ۲۰۵ مورد چراغ لاک پشتی به ال ای دی تبدیل و ۲۵۰ دستگاه انواع چراغ جدید نصب شده است.

حدادی پور با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال ۲۳ طرح جدید در حوزه برق و انرژی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای این ۲۳ طرح اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: ۲۵ طرح جدید هم امسال همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان کاشان کلنگ زنی می‌شود.

مدیر امور برق کاشان با بیان اینکه برای طرح‌های کلنگ زنی اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است، گفت: اکثر این طرح‌ها در حوزه توسعه و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق در سطح شهرستان کاشان است.