تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761314
شناسه : 3761314
تاریخ :
صدور ۱۰۰۰ پروانه کسب طی یکسال گذشته در کاشان اقتصاد ایران: کاشان - رییس اتاق اصناف کاشان گفت: طی یکسال گذشته بیش از یک هزار پروانه کسب برای متقاضیان صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی باقی مجرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این اتاق به جد پیگیر واحدهای صنفی است که از اتباع استفاده می‌کنند، اظهار داشت: واحدهای صنفی نباید از اتباع غیرمجاز استفاده کنند و اجاره مغازه به اتباع مجاز و غیرمجاز در کاشان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اتاق اصناف ساماندهی دوزندگان لباس‌های فرم مدارس بوده است، ابراز داشت: قیمتها برای دوخت لباس مدارس رسانه‌ای شده است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه چند واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند، تصریح کرد: این واحدهای صنفی تاکنون ۱۶۰ میلیون تومان هم جریمه شده اند.

وی با بیان اینکه طی یکسال گذشته بیش از یک هزار پروانه کسب در کاشان صادر شده است، خاطرنشان کرد: سامانه صدور مجوزها فرایند را بسیار تسهیل کرده است و از این رو متقاضیان دریافت مجوز در این موضوع به راحتی و در صورتی که شرایط را داشته باشند مجوزهای خود را دریافت می‌کنند.

باقی مجرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا طی یکسال گذشته در سطح شهرستان کاشان افزود: این نمایشگاه‌ها به مناسبت‌های مختلف و برای تنظیم قیمت کالاها در سطح شهرستان کاشان برپا شده اند.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اتاق اصناف به صورت مستمر در حال گشت زنی هستند، گفت: واحدهای صنفی ملزم به رعایت ملزومات قانونی در محل کسب و کار خود هستند و در صورت تخلف و گزارش بازرس با واحدهای مختلف برخورد قانونی می‌شود.