تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761300
شناسه : 3761300
تاریخ :
کارشکنی تل‌آویو دررسیدن کمک‌هابه غزه شیوع فلج اطفال راتشدیدمی‌کند اقتصاد ایران: سازمان دیده‌بان حقوق بشر تاکید کرد که کارشکنی و مانع‌تراشی رژیم صهیونیستی در روند رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه باعث افزایش شیوع فلج اطفال در این باریکه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان دیده‌بان حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای بر نقش رژیم صهیونیستی در شیوع فلج اطفال در نوار غزه تاکید کرد.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد: کارشکنی و مانع‌تراشی رژیم صهیونیستی در روند رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه افزایش شیوع فلج اطفال در این باریکه را در پی خواهد شد.

این سازمان در بیانیه خود تصریح کرد: رسیدن فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه برای واکسیناسیون کودکان در این باریکه ضروری است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: حملات اسرائیل به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی نوار غزه در شیوع احتمالی فلج اطفال در این باریکه مؤثر خواهد بود.

کمی پیش‌تر نیز «آجیت سونگای» مدیر دفتر کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین اعلام کرد: دیگر هیچ زیرساختی در غزه وجود ندارد و همه این زیرساخت‌ها ویران شده‌اند. چادر برای آوارگان و تأسیسات بهداشتی و درمانی در غزه وجود ندارد.

این مقام سازمان ملل متحد تاکید کرد: واژه‌ای برای بیان حجم مصیبت در نوار غزه پیدا نمی‌کنم. کارکنان سازمان‌های امدادرسان در غزه نیز ناچار به آوارگی شده‌اند.