تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761287
شناسه : 3761287
تاریخ :
یک طرح نهضت ملی مسکن در ایوانکی کلنگ زنی شد اقتصاد ایران: گرمسار - فرماندار گرمسار از کلنگ زنی یک پروژه نهضت ملی مسکن در ایوانکی همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا خانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با بعد از ظهر دوشنبه و در قالب مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های هفته دولت شهرستان گرمسار، آئین کلنگ زنی یک پروژه نهضت ملی مسکن در ایوانکی برگزار شد، تاکید کرد: در این مراسم معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه کلنگ طرح ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در ایوانکی امروز بر زمین خورد، افزود: ۱۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار خواهد شد تا در آن خانه بسازند.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه متقاضیان طرح جوانی جمعیت ۲۰۰ متر زمین تحویل می‌گیرند، تاکید کرد: این طرح برای کسانی است که فرزند سوم یا بیشترشان در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد و شرایط نهضت ملی مسکن را نیز داشته باشند.

خانی با بیان اینکه ۳۰۰ قطعه زمین دیگر نیز در قالب نهضت ملی مسکن به صورت عادی به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: سهم مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز از این تعداد زمین، ۶۶ قطعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح در یکی از بهترین نقاط شهر ایوانکی واقع شده است، افزود: زمین‌ها به صورت ویلایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار شده تا بتوانند خانه‌های مناسبی را با استفاده از تسهیلات بسازند.