تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3761277
شناسه : 3761277
تاریخ :
آمادگی ۳۰ هزار معلم بازنشسته برای تدریس اقتصاد ایران: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰ هزار معلم بازنشسته متقاضی ادامه تدریس شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا کاظمی در همایش استانداران با وزیر کشور گفت: استفاده از معلمان بازنشسته یکی از بهترین راهکارها برای جبران کمبود معلم است. به مدیران کل آموزش و پرورش گفتم اگر معلمان را دعوت کنیم و خواهش کنیم، حتما به ما کمک می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال 70 هزار معلم بازنشسته می‌شوند اما به تازگی بخشنامه‌ای برای بازنشستگی ارسال کردند که موجی از نارضایتی را به همراه داشت، روز گذشته این بخشنامه لغو شد.

وی افزود: گفتیم ما دست معلمان را می‌بوسیم و تا همین الان نزدیک 30 هزار نفر از معلمان بازنشسته برای ادامه خدمت ثبت‌نام کردند.

وزیر آموزش و پرورش درباره تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس گفت: در حال حاضر تمام هم و غم ما بازگشایی آرام، ایمن و کم دغدغه مدارس است البته اکنون از کمبود نیرو و فضای آموزشی و کمبود اعتبارات رنج می‌بریم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با دو کمبود روبه‌رو هستیم، بیان کرد: نخست، کمبود نیروی انسانی برابر با استانداردهای موجود و دوم، کمبود کلاس درس است، تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن حتی در استان‌هایی که چالش داریم، کمبود کلاس و معلم رفع شود.

انتهای پیام/