تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761259
شناسه : 3761259
تاریخ :
حمایت از تولید داخلی و صادرات کار ویژه دستگاه قضایی مرکزی اقتصاد ایران: اراک- رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به امر صادرات در اولویت کار دستگاه قضایی این استان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزایی در جریان بازدید میدانی از اداره کل گمرک استان مرکزی بر حمایت و پشتیبانی کامل دستگاه قضائی از تولید کنندگان و بهبود رونق اقتصادی در این استان، اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به صادرات با رعایت دقیق تمام قوانین و مقررات به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد.

وی افزود: باید تلاش کرد تا کالای تولید داخل ش به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن از مبادی قانونی کشور صادر شود، چرا که این امر به رونق و جهش تولید منتج می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: در واردات و صادرات کالا باید نیاز کشور مورد توجه قرار گیرد تا به تولید داخلی آسیبی وارد نشود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان مرکزی با اشاره به اهمیت کیفیت کار در انبارهای گمرکات استان، تأکید کرد: کالاهای موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام جزایی با اشاره به اهمیت تسهیل در مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات استان مرکزی گفت: حمایت‌های قاطع قضائی از سرمایه گذاری و ارزآوری و اقتصاد مولد داخلی، در اولویت اقدامات دستگاه قضائی است و انتظار است مسئولان اداره کل گمرک استان، مشکلات این حوزه را با جدیت پیگیری کند.

وی افزود: همچنین آن بخشی از مسائل و مشکلات را که با ورود، تعامل و هم افزایی دستگاه قضائی قابل جل است به سمع و نظر ما رسانده شود تا شاهد رونق اقتصادی به واسطه واردات و صادرات مطلوب گمرکی باشیم.