تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761254
شناسه : 3761254
تاریخ :
۱۳ پروژه در علی آباد به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود اقتصاد ایران: علی آبادکتول-شهردار علی آباد کتول از افتتاح، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار بیش از ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر اسفندیاری پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان علی آباد کتول افتتاح، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی اجرای آسفالت معابر سطح شهر را از شاخص ترین پروژه‌های این ایام دانست و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهردار علی آباد کتول از بهره برداری پروژه روشنایی بلوار امام رضا با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: زیرسازی معابر شهری با اعتبار دو میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های شهردار ی در این ایام است.

اسفندیاری پور از افتتاح خانه فرهنگ خارکلاته در شهرستان علی آباد کتول خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در روز چهارشنبه با حضور استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بازسازی بلوار معلم با اعتبار یک میلیارد تومان، روشنایی مرکز شهر با اعتبار دو میلیارد تومان و روشنایی پارک سطح شهر با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه خانه فرهنگ محله علی آباد در دست احداث است که تا کنون میزان یک میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز به اعتبار است.

شهرداری علی آباد کتول گفت: جمع آوری آب‌های سطحی با اعتبار دو میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی یادآورشد: فاز سوم جاده سلامت با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دست احداث است.

اسفندیاری پور مبلغ بودجه شهرداری علی آباد کتول را ۲۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: در پنج ماهه نخست امسال میزان هفت هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در ۵۶ هزار متر مربع انجام شد.

شهرداری علی آباد کتول با اشاره به اینکه اکنون هزار و ۲۰۰ تن قیر در اختیار داریم که پیش بینی می‌شود تا پایان سال میزان ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شود.