تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3761189
شناسه : 3761189
تاریخ :
وحشتناک ترین نسل کشی دوره معاصر در دیرالبلح اقتصاد ایران: حماس به جنایات رژیم صهیونیستی در دیرالبلح در مرکز غزه واکنش نشان داد و آنرا وحشتناک ترین اشکال نسل کشتی دوره معاصر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس به جنایات دشمن در دیر البلح واکنش نشان داد و آنرا یکی از وحشیانه‌ترین اشکال نسل‌کشی دانست.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که حملات و جنایات وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی در استان مملو از جمعیت دیر البلح در مرکز نوار غزه و عملیات کوچاندن فلسطینیان زیر بمباران‌های شدید و وادار کردن آنان به رفتن به مناطقی با مساحت کم و فاقد خدمات انسانی و خارج کردن بیمارستان شهدای الاقصی از خدمت، یکی از وحشتناک‌ترین اشکال نسل‌کشی است که بشر در دوره معاصر به خود دیده است و توسط رژیم نازی و اشغالگر صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان انجام می‌گیرد.

حماس بار دیگر از جامعه جهانی و سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن خواست جلوی ادامه نسل‌کشی وحشیانه در غزه را گرفته و رژیم اشغالگر را به توقف جنایات علیه غیرنظامیان فلسطینی در استان دیر البلح و بیمارستان شهدای الاقصی ملزم نمایند و برای ازسرگیری فعالیت این بیمارستان و ارسال سوخت و تجهیزات پزشکی ضروری به آن و بازخواست و مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی به خاطر جنایات وحشیانه و ضدبشری علیه ملت فلسطین دست به اقدامی فوری بزنند.