تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761188
شناسه : 3761188
تاریخ :
چمن جدید برای ورزشگاه فولاد شهر نصب می شود اقتصاد ایران: بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان روی چمن جدید ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

علی دهقانی مسئول مسابقات بین‌المللی فدراسیون فوتبال در خصوص بهبود شرایط ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جلسه مرتبط با استانداردسازی ورزشگاه‌ها گفت: بعد از ورزشگاه آزادی ۵۰۰ متر زمین چمن برای فولاد شهر داریم که بزرگترین ذخیره چمن را پس از آزادی دارد. از پنج شنبه هفته جاری چمن جدید در زمین نصب می‌شود و هر ۲۴ ساعت از آن مراقبت نیز خواهد شد که قطعا برای بازی آماده خواهد شد.

او درباره حل مشکل نور استادیوم فولادشهر تاکید کرد: نور ورزشگاه به ۲۰۰۰ لوکس می‌رسد و چهارشنبه شب اولین آبیاری مکانیزم را در این ورزشگاه خواهیم داشت. اتاق‌های VAR هم در حال آماده سازی است و جای نگرانی نیست که تصاویر مربوطه برای ناظر AFC ارسال شده که او هم رضایت دارد.

همچنین دهقانی یکشنبه ۱۱ شهریورماه را زمان ورود تیم ملی فوتبال قرقیزستان به کشور اعلام کرد.

طاهری رئیس هیأت فوتبال اصفهان نیز در این باره گفت: کارهایی که باید انجام داده می‌شد انجام دادیم و جلساتی هم در این خصوص داشته‌ایم و انشاالله نگرانی نخواهد بود.

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: امروز یک‌ماه از ابلاغ فدراسیون به ما بابت برگزاری بازی در ورزشگاه فولادشهر می‌گذرد و جا دارد بابت اعتمادی که به ما شد تشکر کنیم. برای انجام بازی تیم ملی و برای باقی مانده بازسازی استانداردسازی بودجه دریافت کرده‌ایم و انشاالله در مورد مقرر ورزشگاه آماده می‌شود.