تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761185
شناسه : 3761185
تاریخ :
نواب نصیرشلال در تیم ملی وزنه‌برداری ابقا شد اقتصاد ایران: با اعلام رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ابقا شد و تا مسابقات جهانی ۲۰۲۵ هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضازاده در مورد برگزاری جلسه کمیته فنی گفت: «این نشست سه دستور جلسه داشت؛ اول مسابقات جهانی اسپانیا، دوم مسابقات آسیایی فیلیپین و سوم تصمیم در مورد سرمربی تیم ملی بزرگسالان.»

رضازاده ادامه داد: «امروز آقایان پانزوان و باقری هم در جلسه حضور داشتند. قرار بر این شد تا تیم جوانان آقایان با ترکیب کامل به اسپانیا برود و ۵ نفر از بانوان هم راهی این رقابت‌ها شوند. همچنین قرار شد برای آسیایی فیلیپین تیم نوجوان و جوانان با ترکیب کامل راهی این رقابت‌ها شوند. هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان.

رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص ابقای نواب نصیرشلال در سمت سرمربی تیم ملی هم گفت: «این یک تصمیم جمعی بود که در کمیته فنی گرفته شد. شرایط را بررسی کردیم و عملکرد را مورد بررسی قرار دادیم. قرار بر این شد تا مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی باقی بماند و پس از این رقابت‌ها و با بررسی عملکرد تصمیم نهایی گرفته شود.»