تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3761182
شناسه : 3761182
تاریخ :
توکن داگز (DOGS) در صرافی‌ها لیست شد؛ اعلام قیمت دلاری اقتصاد ایران: توکن داگز که با نام DOGS شناخته می‌شود، سرانجام در صرافی‌های ارز دیجیتال ازجمله بایننس لیست شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مدتی قبل بازی داگز را معرفی کردیم که درمیان انبوه بازی‌های کریپتویی مشابه، موفق شد تعداد بسیار زیادی کاربر را به خود جذب کند و اکنون پس‌از گذشت چند ماه، شاهد ایردراپ داگز و لیست‌شدن توکن آن با نام DOGS در صرافی‌های رمزارز هستیم.

افرادی که در ربات داگز فعالیت داشتند، براساس تعداد عمر حساب تلگرام آن‌ها، توکن داگز دریافت می‌کنند. البته روش‌های دیگری مثل دعوت از دوستان برای افزایش تعداد توکن‌ها وجود داشت که باعث شد برخی افراد تعداد قابل‌توجهی از این رمزارز را به‌طور کاملاً رایگان کسب کنند.

سرانجام طبق وعده‌ای که تیم توسعه‌دهنده‌ی داگز داده‌ بود، این پروژه در صرافی‌های رمزارز بزرگ جهان ازجمله بایننس لیست شد. این یعنی امکان فروش داگز از همین حالا فراهم شده است.

مقالات مرتبط:
  • با دستگیری مدیرعامل تلگرام، ارزش تون‌کوین سقوط کرد
  • ایردراپ چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان با Airdrop

در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله ارزش هر واحد از توکن DOGS در بایننس ۰٫۰۰۱۶۸۹ دلار است که احتمالاً با لیست‌شدن در تعداد بیشتری از صرافی‌ها و آغاز معاملات، شاهد نوساناتی در قیمت آن خواهیم بود.