تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3761174
شناسه : 3761174
تاریخ :
آماده‌سازی و تجهیز پل جدیدالاحداث بزرگراه شهید باقری تهران اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی و تجهیز پل جدیدالاحداث بزرگراه شهید باقری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران اجرای عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در جنوب تقاطع خیابان جانبازان را از فروردین سال جاری عنوان کرد و گفت: احداث این سازه با هدف روان‌سازی ترافیکی در این بزرگراه، کاهش ترددهای غیرضروری و حذف دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید باقری که بار ترافیکی زیادی را با خود به همراه دارد، از ابتدای سال آغاز شده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

تنهایی در خصوص اقدامات منطقه در راستای تجهیز و آماده‌سازی این پل افزود: طی هماهنگی منطقه با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پس از اتمام عملیات زیرساختی و عمرانی احداث عرشه و پایه‌های پل و اقدامات فنی و تاسیساتی آن، تأمین روشنایی و نورپردازی عرشه و پایه‌های پل با استفاده از ۹۰ پروژکتور و ۲۵۰ متر نورهای نئون لایت اجرایی شد.

وی ادامه داد: نصب حفاظ‌های جانبی و علائم عمودی و افقی در این سازه، بهسازی محیطی، حذف زوائد، رنگ‌آمیزی و پوشاننده اطراف پل از دیگر اقدامات انجام شده منطقه ۸ در تجهیز و آماده‌سازی این پل به شمار می‌رود و عملیات بهسازی آسفالت و فضای سبز در لچکی‌های محدوده پل نیز در دستور کار معاونت‌های منطقه قرار دارد.

به گفته شهردار منطقه ۸ با پیگیری‌های منطقه نصب دیوار صوتی در محدوده این سازه توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک اجرایی شده و در حال نصب می‌باشد.

بر اساس این گزارش، بازگشایی پل غیر همسطح بزرگراه شهید باقری در محدوده خیابان جانبازان منطقه ۸، تأثیر چشم‌گیری در کاهش بار ترافیکی تردد وسایل نقلیه در بزرگراه شهید باقری و تسهیل دسترسی به محدوده شرق بزرگراه را خواهد داشت.