تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3761166
شناسه : 3761166
تاریخ :
شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل مصر اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان مغلوب مصر شد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از روز شنبه سوم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (دوشنبه پنجم شهریور) به مصاف مصر رفت که دو تیم برای کسب سومین برد و صدرنشینی رقابت ویژه با یکدیگر داشتند و تیم ایران سه بر دو مغلوب حریف شد تا نخستین ناکامی را قبل از مرحله حساس حذفی تجربه کند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست سوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب حریف شدند تا به کار خود در مرحله مقدماتی با دو برد و ۷ امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B پایان دهند.

کامیاب عبدالهی‌فر، آرمین آسیایی، شنتیا به‌نژاد، محمد رئوف خوشحال، طاها محسنی، سید محمدمهدی حسینی و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران که به عنوان تیم دوم گروه مرحله مقدماتی را به پایان رساند، در مرحله نخست حذفی قهرمانی جهان به مصاف تیم سوم گروه چهارم (شیلی) می‌رود.