تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761099
شناسه : 3761099
تاریخ :
۱۱۵ طرح بهزیستی در مازندران افتتاح می شود اقتصاد ایران: ساری - مدیرکل بهزیستی مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از بهره برداری از ۱۱۵ طرح بهزیستی مازندران در هفته دولت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا بریمانی چ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی، اسوه‌های خدمت و صداقت، گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر به منزله تداوم راه این بزرگواران است.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌های ستاد دهه فجر بهزیستی استان برشمرد و یادآور شد: تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در سراسر استان و در گلزارهای شهدا با حضور پررنگ رؤسا و کارکنان بهزیستی از برنامه‌های این هفته است.

بریمانی همچنین از بهره‌برداری ۵۱ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان بهزیستی مازندران همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: بهزیستی استان برای راه‌اندازی این طرح‌ها تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان واجد شرایط پرداخت کرده است.

این مسؤول احداث مسکن برای مددجویان را از مهمترین برنامه‌های اجرایی بهزیستی استان برای جامعه هدف برشمرد و افزود: در همین راستا در هفته دولت ۵۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران واگذار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان افتتاح ۵ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: این مراکز در شهرستان‌های ساری، قائم شهر، سوادکوه و میاندورود با هدف ارتقا سطح سلامت روان، پیشگیری، آموزش و ارائه خدمات تخصصی به هم استانی‌های عزیز به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه از افتتاح مرکز توانبخشی حرفه آموزشی پسران"مهر پویا" در شهرستان نکا، افتتاح مرکز توانبخشی حرفه آموزی" دستینه کالا" در شهرستان ساری و بهره برداری از مرکز مثبت زندگی شهرستان کلاردشت خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان برپایی میز ارتباط مردمی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در منزل افراد دارای معلولیت و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه‌های اداره کل بهزیستی در هفته دلت برشمرد.