تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761097
شناسه : 3761097
تاریخ :
چوکا تالش با ۵ بازیکن قرارداد بست اقتصاد ایران: تالش- مدیران تیم فوتبال چوکا تالش برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران، ۵ بازیکن جدید جذب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران تیم فوتبال چوکای تالش برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۵ بازیکن جدید قرارداد بستند.

چوکا از آینده‌سازان اردبیل ۲ بازیکن گرفت

«سجاد خوگر» و «مرتضی عبدی» ۲ بازیکن سابق تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل با امضای قرارداد رسمی به تیم فوتبال چوکای تالش پیوستند.

سجاد خوگر متولد ۲۵ خرداد ۱۳۷۵ و در پست دفاع راست بازی می‌کند که سابقه بازی در تیم‌های آکادمی فولاد خوزستان، برق جدید فارس، فجر شهید سپاسی، مس شهر بابک، شاهین بوشهر، آینده‌سازان اردبیل را در کارنامه دارد.

مرتضی عبدی نیز در پست دفاع وسط بازی می‌کند که سابقه بازی در آینده‌سازان اردبیل و شهرداری ماهشهر را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

بازیکن شاهین تهران به چوکا تالش پیوست

«امیر رضا قلی زاده» مدافع سابق تیم فوتبال شاهین تهران با امضای قرارداد رسمی به تیم فوتبال چوکای تالش پیوست.

وی متولد ۱۳ فروردین ماه ۱۳۷۷ است و در پست دفاع راست بازی می‌کند که سابقه بازی در تیم‌های سایپا البرز، ویستاتوربین تهران، گل ریحان البرز، شهرداری ماهشهر، شهید اورکی اسلامشهر، بعثت کرمانشاه، شاهین تهران و اورکی اسلامشهر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بازیکن شهدای بابلسر به چوکا پیوست

«حسین باباجانی» بازیکن سابق تیم فوتبال شهدای بابلسر با امضای قرارداد رسمی به تیم فوتبال چوکا تالش پیوست.

حسین باباجانی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۷۸ است و در پست دفاع وسط بازی می‌کند که سابقه بازی در شهدای بابلسر، شهرداری نوشهر و نساجی قائمشهر را در کارنامه خود دارد.

بازیکن شهرداری آستارا به چوکا پیوست

«امین حقده» بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری آستارا با امضای قراردادی رسمی به تیم فوتبال چوکای تالش پیوست.

امین حقده در پست هافبک بازی می‌کند که سابقه چندین سال حضور در تیم شهرداری آستارا و کاپیتانی این تیم را در کارنامه ورزشی خود دارد پ همچنین همراه با این تیم به لیگ یک آزادگان صعود داشته است.