تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761080
شناسه : 3761080
تاریخ :
کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در کهنوج راه اندازی می‌شود اقتصاد ایران: کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج، راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده، بزودی این مرکز راه اندازی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضایی ظهر دوشنبه اظهار کرد: کشاورزان وگلخانه داران درصورت استفاده ازاتباع بیگانه غیر مجاز، سهمیه سوخت گلخانه وادوات کشاورزی آنها قطع خواهدشد.

دادستان کهنوج هشدار داد: با همکاری مراجع قضائی، نظامی و همه دستگاه‌های مسئول، پلمپ مغازه‌ها، منازل و شناسایی اتباع غیرمجاز دردستور کار این دادستانی قرار دارد و دراین راستا با جدیت اقدام خواهیم کرد.

رضایی راه اندازی کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات و مطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری‌ها و اقداماتی که انجام شده است، ساختمان دولتی جهت استفاده کمپ ماده ۱۶ در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تجهیز، تعمیر و بهسازی این مرکز با همکاری یکی از معادن فعال در شهرستان کهنوج انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج افزود: این مهم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دردست اقدام و مناسب سازی ساختمان درحال انجام و پیگیری است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی همچنین ضمن برشمردن نقش و اهمیت اخبار وگزارشات منتشر شده در رسانه‌ها تاکید کرد: خروجی اخبار و گزارشات باید منتج به پیشرفت و نتیجه شود.

این مقام قضائی پیرامون مسیر جاده زندان کهنوج نیز اظهار کرد: چندین جلسه دراین راستا با دستگاهای متولی برگزار شده است.

رضایی بیان کرد: پیگیری‌های انجام شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مسیر بهسازی و آسفالت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج بر جمع آوری کارگاه‌های ضایعاتی غیر مجاز و ساماندهی کارگاه‌های دارای مجوز نیز تاکید کرد.

وی در پایان گفت: با تدابیر اتخاذ شده و پیگیری‌های مستمر، تعداد کارگاه‌های ضایعاتی در شهرستان کهنوج از ۷۸ کارگاه به حدود ۲۰ کارگاه ضایعاتی کاهش پیدا کرده است.