تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761073
شناسه : 3761073
تاریخ :
۶۴ پروژه در شهرستان دیلم افتتاح و اجرا می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۶۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومان در دیلم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دیلم اظهار داشت: دیلم دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریا محور است و طرح‌های متنوعی در این منطقه اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: امسال در هفته دولت، ۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که در تاریخ این منطقه بی نظیر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در دیلم، ۴۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷ پروژه نیز با اعتبار حدود ۳۴ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: احداث پانسیون ۱۰ واحدی پزشکان، پنج مدرسه با ۱۵ کلاس درس و پروژه بزرگ شیلاتی از طرح‌های افتتاحی شهرستان دیلم هستند.

وی ابراز داشت: هتل ۵ ستاره امواج طلایی دیلم با سرمایه گذاری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان، کارخانه تولید لاستیک‌های سبک و سنگین با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومان ۳۰۰ میلیون یورو و ساخت ۶ مدرسه با ۱۰ کلاس درس و اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال از طرح‌ها و پروژه‌های مهمی هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.