تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761071
شناسه : 3761071
تاریخ :
دستگیری قاتل ۱۹ ساله در البرز اقتصاد ایران: کرج- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری قاتل ۱۹ ساله خبر داد و گفت: وی همکار خود را که مردی ۲۸ ساله بوده در شهرستان چهارباغ به قتل رسانده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس البرز، سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: در پی اعلام یک فقره فوت مشکوک در شهرستان چهارباغ عوامل پلیس آگاهی شهرستان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی مأموران مشخص شد مقتول که مردی ۲۸ ساله است با ضربه محکم به سرش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

شجاعی افزود: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی، مأموران به همکار مقتول که پسری ۱۹ ساله بود و با او در یک دامداری در شهرستان چهارباغ کار می‌کرد مشکوک شدند که پس از ارتکاب قتل قصد خروج از کشور را داشته که با اقدامات به موقع مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه قاتل انگیزه قتل را جر و بحث با همکار خود در موضوعات کاری عنوان کرده و پس از عصبانیت مشت محکمی به گیج گاه مقتول زده که باعث مرگ او شده، گفت: قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.