تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761052
شناسه : 3761052
تاریخ :
۶۰ پروژه آموزشی در اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶۰ پروژه آموزشی در ۶ ماهه اول سال در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ۶۰ پروژه آموزشی با ۲۵۰ کلاس و در زیر بنای ۱۷ هزار و ۹۲۰ مترمربع در سطح استان و در نیمه اول سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تا جلسه هماهنگی با تمامی مدیران مدارس در شبکه شاد انجام و موضوع پروژه مهر مورد بحث و بررسی قرار گیرد، افزود: لازم است همه مدیران مدارس در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم خود ارزیابی پروژه مهر در سامانه مربوطه اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی را مهم دانست و ادامه داد: به منظور ارتقای جایگاه آموزش و پرورش، از همه امکانات و پتانسیل سایر نهادها و افراد مثل ائمه جمعه، شورای آمورش و پرورش و غیره باید بهره‌مند شد.

صفری بیان کرد: به منظور رصد دقیق برنامه‌های پروژه مهر، معین‌هایی برای نواحی و مناطق از سوی اداره کل تعیین شده که این کارشناسان باید به صورت روزانه و در صورت لزوم با حضور در منطقه نسبت به رفع مشکلات مربوطه اقدام خواهد کرد.

وی خواستار تدوین نقشه راه برای پروژه مهر استان شد و تصریح کرد: همه معاونت‌ها و رؤسا در سطح اداره کل و نواحی و مناطق باید برنامه مدون و مشخصی برای پروژه مهر و آغاز بازگشایی مدارس داشته باشند.