تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3761039
شناسه : 3761039
تاریخ :
بهره برداری از ۴۰ پروژه آبفا در خراسان‌جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌جنوبی گفت: ۳۰ پروژه در آبرسانی روستایی، ۸ پروژه در آبرسانی شهری و ۲ پروژه در بخش فاضلاب طی هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان، مهدی دوستی اظهار کرد: در بخش آبرسانی روستایی در قالب ۳۰ پروژه، آبرسانی به ۹ روستا، پایدار سازی ۷۱ روستا و اصلاح شبکه ۳۸ روستا با اعتبار قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرعامل آبفای خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش آبرسانی شهری ۸ پروژه با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان انجام شده که حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه آب شرب در شهر طبس و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال از سایز ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتر، حفر ۴ حلقه چاه آب شرب و احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی بیرجند، ساخت مخزن هزار مترمکعبی ارسک، آبرسانی به سایت نهضت مسکن ملی سربیشه و … از مهم‌ترین آنها بوده است.

دوستی بیان کرد: در بخش فاضلاب هم دو پروژه در شهر بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۹ پروژه در شهرستان بیرجند، ۶ پروژه در شهرستان طبس، ۲ پروژه در شهرستان فردوس، ۴ پروژه در شهرستان درمیان، ۳ پروژه در شهرستان سربیشه، ۱ پروژه در شهرستان نهبندان، ۳ پروژه در شهرستان بشرویه، ۶ پروژه در شهرستان خوسف، ۳ پروژه در شهرستان زیرکوه و ۳ پروژه در شهرستان قاین است.