تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3760941
شناسه : 3760941
تاریخ :
دستگیری ارازل و اوباش قمه به دست میدان بهمن تهران اقتصاد ایران: معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری اشراری که در میدان بهمن تهران، اقدام به نزاع و درگیری با قمه کرده بودند،خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر موسوی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت گفت: مأموران پایگاه هفتم سازمان اطلاعات خبری را در خصوص درگیری تعدادی از اراذل و اوباش منطقه میدان بهمن با سلاح سرد که اقدام به بر هم زدن نظم عمومی را داشتند دریافت و مأموران بلافاصله پیگیر این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و تأیید صحت خبر مشخص شد این اراذل و اوباش سه نفر بوده که با سلاح سرد خود قصد قدرت نمایی داشته‌اند که قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند. مأموران مخفیگاه این اوباش را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه توسط تیم مجربی از مأمورین دستگیر شدند که در بازجویی اولیه پس از دستگیری به عمل خود اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از اعتراف به جرایم خود راهی دادسرا شدند، گفت: پلیس همواره با افرادی که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند برخورد قاطع دارد.