تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3760939
شناسه : 3760939
تاریخ :
معاون رئیس جمهور: افزایش سهم زنان در دولت پیگیری می‌شود اقتصاد ایران: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه افزایش سهم زنان در دولت پیگیری می‌شود، گفت: ایجاد کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها برای انتصا بافراد مبتنی بر شایستگی‌ پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  زهرا بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت گفت: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

وی افزود: تاکنون خانم شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، خانم فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان‌شاءالله اخبار خوشی در روزهای آتی خواهیم داشت.

بهروزآذر همچنین اظهار داشت: تأکید رئیس جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتماً از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود؛ در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد و فرایند انتصابات به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.