تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760925
شناسه : 3760925
تاریخ :
تشریح آخرین جزییات از مصدومان حادثه اتوبوس زائران ساوه به همدان اقتصاد ایران: ساوه - روسای بیمارستان‌های شهیدان مدرس و چمران ساوه جزییاتی از شمار بستری‌ها و ترخیصی‌های حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در اتوبان ساوه به همدان را اعلام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس بیمارستان مدرس ساوه اظهار کرد: این بیمارستان مدرس ۲۰ مصدوم این حادثه را پذیرش کرده و تاکنون ۱۷ نفر پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمد صالح صدری افزود: ۲ نفر از مصدومان حادثه در بخش جراحی به علت شکستگی در حال مداوا هستند و یک نفر به نیز علت شدت مصدومیت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده که بر اساس اعلام پزشک معالج به زودی به بخش منتقل می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید چمران ساوه نیز گفت: ۱۰ مصدوم پذیرش شده این حادثه همگی در بخش اورژانس هستند و پس از اعلام نتایج تصویربرداری و آزمایشات لازم از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

یلدا یزدانی افزود: هیچکدام از مصدومان منتقل شده به این بیمارستان مشکل حادی نداشته و تنها برای اطمینان مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارند.

حادثه واژگونی اتوبوس زائران کربلا در کیلومتر ۱۹ اتوبان ساوه همدان (مسیر برگشت به تهران) و در ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه بامداد رخ داده است.

پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه را نقص فنی و ترکیدگی لاستیک اعلام کرد