تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3760922
شناسه : 3760922
تاریخ :
تقدیر سردار حسن‌زاده از دست‌اندرکاران ستاد مردمی جاماندگان اربعین اقتصاد ایران: فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ و مسئول ستاد مردمی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران، از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تجلیل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و مسئول ستاد مردمی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران طی پیامی، از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تجلیل کرد.

در ابتدای این پیام آمده است:

رهبر معظم انقلاب (مهرماه ۱۴۰۱): «چه راه‌پیمایی میان نجف و کربلا، و کاظمین و کربلا، و چه راه‌پیمایی‌های عظیم داخل کشور به عنوان راه‌پیمایی جاماندگان. این‌ها خیلی مهم بود؛ میلیون‌ها انسان و غالباً جوان در این راه‌پیمایی‌ها شرکت کردند، حضور پیدا کردند. این‌ها هم نشان دادند که هم زنده‌اند، بانشاطند، سر پایند، هم متدینند، پایبند به مسائل دینی‌اند، علاقه‌مند به دینند، دین‌باورند.»

در بخش دیگر این پیام آمده است: خوش به سعادت آنان که در این رویدادها که آمادگی برای ظهور می‌باشد، با گذشتن از مال و جان و نام خویش، هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و تقدیم محضر ارباب بی کفن و زائرین بزرگوار ایشان نمودند.

در این نامه ضمن اشاره به ویژگی‌های متفاوت مراسم امسال از جمله افزایش چشمگیر جمعیت نسبت سال قبل، استقرار بیش از ۲۵۰۰ موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران، برگزاری بالغ بر ۶۰ نماز جماعت بزرگ و پر شکوه، ارتقا خدمات بهداشتی و خدمات کودک و مادر، نظم و امنیت کم‌نظیر و پخت و توزیع ده‌ها هزار پرس غذای نذری در خیابان فداییان، بر موضوعات ابتکاری و خلاقیت نیز تاکید شده است.

موضوعاتی مانند برپایی استیج‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، چهارپایه خوانی، تعزیه‌خوانی و اجرای سرودهای با گروه‌های ۳۰ تا ۱۱۰ نفره.

در این پیام از ائمه جمعه تهران، استانداری و فرمانداری تهران، شهرداری پایتخت، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، رسانه ملی، هیئات مذهبی شرق و جنوب شرق تهران و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهران و … بابت مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم جاماندگان، تقدیر شده است.