تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3760915
شناسه : 3760915
تاریخ :
۵۷ پروژه طی هفته دولت در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد اقتصاد ایران: اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۵۷ پروژه طی هفته دولت با اعتبار ۹هزار و ۵۵۱میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: ۵۷ پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۹ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها و طرح‌ها در بخش‌های مختلف بوده که با راه اندازی آن‌ها برای ۷۷۸ نفر شغل ایجاد می‌شود، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۱۸ طرح با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان بوده که برای ۴۴۵ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: عملیات اجرایی سه طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۶۵۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل آغاز خواهد شد که با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۳۳۳ نفر شغل ایجاد می‌شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: ۳۲ پروژه عمرانی زیر بنایی و عمران شهری و روستایی هم با اعتبار ۶ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی زیربنایی و عمران شهری و روستایی هم با اعتبار ۸۶۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود.

وی از صدور ۱۲ هزار و۵۱۰ فقره سند مالکیت تک برگی الکترونیکی در مساحت ۵۷ هزار و۳۵۳ هکتار برای اراضی کشاورزی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: با صدور این اسناد ۵۹ درصد اراضی کشاورزی استان دارای سند تک برگی الکترونیکی می‌شود.